Sant Jordi a l'institut Bellvitge

El passat dilluns vam celebrar Sant Jordi amb un concurs de relats sobre el nostre institut. A classe de català vam fer entre tots aquest poema.


INSTITUT BELLVITGE

L’únic que em fa despertar a la meva hora
és el somriure de la meva professora.

A l’institut em sento bé i content
i m’agrada estar amb la gent.

A classe llegim contes d’història
per aprendre sobre la prehistòria.

Aprenem a ajudar als companys
tots els anys.

Descobrim aliments
com al xou de “Masterxef”.

I també pelem patates
ja que són barates.

L’institut és una zona de confort
on fem hort.
Moltes coses vam plantar
per ara recol·lectar menjar.

L’únic que m’importa és l’ESO acabar
per això he d’estudiar.
Per poder tenir un treball el dia de demà
i així tenir alguna cosa a la mà.

Hi ha confiança amb les professores
quan els confesso els meus sentiments,
i llavors em sento
com si em fessin encantaments.



Aracely, Arsh, Benjamín, David, Gabriel, Hassan, Juan Antonio, Lucas i Sandra.

Alumnes USEE

Març 2017


El vam llegir a l'escenari:



També vam guanyar una rosa i tres llibres per la classe.


Comentaris